Plaats reactie
Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

De Duistere Kant van Mara Dyer

Bericht door Astarte » 18-10-2013 15:14

Auteur
Michelle Hodkin

Titel
De Duistere kant van Mara Dyer

Samenvatting van Bol
Mara (17, ik-figuur) wordt in het ziekenhuis wakker uit een coma en kan zich niet herinneren hoe ze daar terecht is gekomen. Ze is de enige overlevende van een ongeluk waarbij haar twee vriendinnen en haar vriendje Jude zijn omgekomen. In een poging het verleden achter zich te laten, verhuist Mara met haar ouders en twee broers naar Miami. Op haar nieuwe school leert ze Noah kennen, een jongen met een reputatie van meedogenloze hartenbreker. Mara voelt zich tot hem aangetrokken en de aantrekkingskracht is wederzijds. Als de vreemde voorvallen zich opstapelen in haar omgeving, beseft Mara dat er iets erg akeligs met haar aan de hand is. Samen met Noah zet ze alles op alles om zich te herinneren wat er die nacht met haar en haar drie vrienden is gebeurd.

Mening
SUPER. Echt waar. Het doet goed denken aan een thriller, maar dan met enkele mensen die over gaven bezitten. Je zit ook heel vaak te twijfelen, omdat het zich in deze tijd afspeelt, is ze nu echt gek of bezit ze nou over een gave? Ik zal niet verder spoilen. Noah is ook een personage waarvan ik sinds tijden denk, ja dat is een rol om bij weg te zwijmelen.
Erg spannende trilogie, heb het tweede deel ook al gelezen: De Obscure Waarheid van Mara Dyer. Lees!

Cijfer
8,5


Afbeelding
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Plaats reactie