Na verloop van tijd eindigen sommige totaal nutteloze topics op dit forum natuurlijk in de prullenbak.
Plaats reactie
Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Update

Bericht door Astarte » 31-03-2016 15:30

Hoi,

Zoals jullie gemerkt hebben, ben ik vet lang niet online geweest. Ik liep namelijk voor de zoveelste keer tegen schoolproblemen aan (lage cijfers, vakken niet halen, niet snappen wat er aan de hand was). Vandaar dat ik een tijdje terug ging zoeken naar wat er aan de hand kon zijn en nouja er dus vastgesteld dat ik ADD heb (aka een concentratiestoornis). Voorlopig ben ik nog wel even bezig om dit uit te zoeken qua medicatie in combinatie met school en hoe ik mijn treurige cijfers nog een boost kan gaan geven. Ik kan nog niet zeggen of ik nu weer vaker online ben, zeker omdat ik de komende weken weer tentamens heb en waarschijnlijk zitten er ook herkansingen tussen dus zo vlot gaat het allemaal niet... Maar als ik nu weer aan het typen ben, krijg ik wel weer zin om te reageren en te schrijven! Dusssss, sorry dat ik de afgelopen tijd zo laks ben geweest, ik had/heb een hoop aan m'n hoofd. Ik zou het wel leuk vinden als wij in de zomervakantie weer een keer iets afspreken om inspiratie op te doen en nadenken over gruwelijke plottwisten in onze RPG's.

:roll:
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 31-03-2016 17:31

Hoi.
Ik wil idd graag weer afspreken, dat was de vorige keren in Utrecht/Amsterdam echt een goed idee om onze rpg's een boost te geven. Ik heb daarentegen besloten om mijn master en reis jaar ineen te doen, waardoor ik eigenlijk de hele zomer ofwel weg ben ofwel verplicht moet werken omdat ik eigenlijk al niet eens aan mijn beschikbaarheid kom bij de Efteling. Voor 23 juni ga ik voor de eerste keer weg, 2 weken zuid afrika, dan 17 juli 3 weken amerika en dan 24 augustus nog n weekje Turkije. Maar daarvoor sta ik ervoor open om een meeting te plannen.
If you can dream it, you can do it!

Plaats reactie