Na verloop van tijd eindigen sommige totaal nutteloze topics op dit forum natuurlijk in de prullenbak.
Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 03-04-2015 16:54

Omdat de hele situatie behoorlijk vreemd is. Want eerst appten we zeg maar elke dag en toen appte ik wel heel vaak maar reageerde hij heel weinig en kort dat ik dacht wtf nou laat maar dan.

En nu heeft ie verteld dat ie Borderline heeft en dat ie daar 3 weken geleden is achter gekomen en dat ie dat heel moeilijk vind. Maar dat wist ik op het moment dat ik boos was nog niet. Ik wist wel dat ie iets had maar niet wat.

En nu wil ik hem een keer in het echt spreken want de laatste keer dat dat was was ongeveer 3 weken geleden maar elke keer als ik iets voorstel heeft ie al wat te doen of misschien doet ie alsof, weet ik veel, maar nu heb ik maar tegen hem gezegd dat hij zelf maar wat moest voorstellen.

En hij zou een kastje komen brengen voor in mijn kamer, dat heeft hij ook nog steeds niet gedaan en elke keer zegt ie dat ie dat snel komt brengen, of dat we dat volgende week wel zouden afspreken (dat was dus afgelopen week), maar dat gebeurd maar niet dus heb ik nu heel eigenwijs zelf maar dat kastje gehaald in de ikea want dan heb ik het tenminste in de goede kleur.

Enz, enz, drama.
If you can dream it, you can do it!

Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Bericht door Astarte » 03-04-2015 16:58

Hmm, vreemd. Lekker laten dan maar toch?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Isjitar
Griffioen
Berichten: 4715
Lid geworden op: 18-04-2010 18:25

Bericht door Isjitar » 03-04-2015 17:28

Borderline is geen ziekte maar een persoonlijkheidsstoornis. Niet iets dat binnenkort (of misschien wel nooit) over gaat dus. Tenminste, ik neem aan dat het gediagnosticeerd is door een psycholoog en niet een of andere vage zelftest. Geloof me, tenzij je heel erg verliefd en vergevingsgezind bent wil je je niet binden aan iemand met borderline... Het is misschien lullig omdat het niet zijn schuld is, maar houd er rekening mee dat dit soort dingen best kunnen blijven gebeuren. Misschien beter om voor jezelf te kiezen in dit geval.
The world is a comedy for those that think, a tragedy for those that feel.

Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Bericht door Astarte » 03-04-2015 17:41

Ja, wat Esther zegt
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 05-04-2015 13:31

Ik laat t nu maar even gaan. Ik app m zelf ook niet echt meer en ik laat hem maar even uitzoeken wat hij allemaal wil enzo. Maar hij appt zelf nu weer. En ik heb dus geen flauw idee wat ik ermee moet of hoe je op een goede manier met iemand met borderline om kan gaan omdat ik er geen flauw idee over heb wat het precies is. Ja dat dus.

En ik ben zelf wel verliefd. Maar vooral in de war.
If you can dream it, you can do it!

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 05-04-2015 13:31

Ps, ja hij is naar een psycholoog geweest enzo.
If you can dream it, you can do it!

Isjitar
Griffioen
Berichten: 4715
Lid geworden op: 18-04-2010 18:25

Bericht door Isjitar » 05-04-2015 16:12

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... /item33360


Als je bij hem blijft kan je erop rekenen dat het altijd zo blijft en zulke vervelende dingen zich blijven verhalen. Ik snap dat het lastig is om zo'n beslissing te maken als je verliefd bent, en om hem "in de steek te laten" als hij het lastig heeft, maar het is beter om dat nu te doen dan dat je er ongelukkig door wordt en hij je erin mee trekt. Van wat ik over borderline weet, betekent het dat als je om wilt gaan met iemand die het heeft, je niet kan verwachten dat hij dezelfde moeite doet (omdat hij het vaak niet doorheeft, het is iets wat echt in de persoonlijkheid zit. Geen ziekte) en jij steeds degene bent die iets moet opofferen.

Verliefdheid gaat over, dus als ik jou was zou ik het afkappen voordat de relatie dieper wordt.
The world is a comedy for those that think, a tragedy for those that feel.

Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Bericht door Astarte » 16-04-2015 19:41

Ik kan sowieso niet want moet dan het hele weekend werken... Veel plezier in ieder geval!
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Isjitar
Griffioen
Berichten: 4715
Lid geworden op: 18-04-2010 18:25

Bericht door Isjitar » 17-04-2015 00:01

aw balen
The world is a comedy for those that think, a tragedy for those that feel.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 17-04-2015 15:42

Ik merk dat ik echt tot over mijn oren in het werk van school zit dus ik houd liever alle dagen die ik vrij heb vrij om daar zoveel mogelijk aan te werken.
If you can dream it, you can do it!

Plaats reactie