Onder andere ook series en musicals
Plaats reactie
Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

The proposal

Bericht door Astarte » 26-07-2009 15:13

Titel: The proposal
Genre: romantische komedie

Samenvatting:
De invloedrijke redactrice Margaret dreigt uitgezet te worden naar haar vaderland Canada. Om dit te voorkomen dwingt ze haar niets vermoedende en komische assistent Andrew om zich met haar te verloven, terwijl ze hem al jarenlang het leven zuur maakt. Hij gaat akkoord met de verloving maar tegen een paar persoonlijke voorwaarden. Het onwaarschijnlijke stel reist af naar Alaska om de eigenzinnige familie van Andrew te ontmoeten. Met een onvoorbereid huwelijk in het vooruitzicht en de vreemdelingenautoriteiten op de hielen, beloven Margaret en Andrew met enige aarzeling zich aan het plan te houden. Ongeacht de angstvallige gevolgen.

Acteurs:
Sandra Bullock en Ryan Reynolds.

Mening:
Margriet en ik waren het erover eens dat deze film ontzettend grappig was. Misschien deelt de positieve reactie mee omdat, wanneer je een film in de bioscoop kijkt, deze veel beter overkomt. Misschien is de films thuis wel ontzettend stom... Maar in ieder geval, vonden we hem toen wél erg grappig, en vooral Ryan Reynolds is de moeite waard om van dichterbij bekeken te worden ^^
Het is niet per se een uitblinker, maar ook helemaal geen slechte film. Bevat komische en onverwachtse momenten, goede acteurs en al bij al een leuke film. Maar geen super sterke verhaallijn, verdient zoals veel romantische komedies nou niet echt een heel hoog cijfer, aangezien het toch altijd een romkom blijft...

Cijfer: 7

Trailer
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 31-07-2009 11:25

die wil ik op zich best wel zien xD en ook the hang-over xD en uh.. my sisters keeper
If you can dream it, you can do it!

Rebelious
Goblin
Berichten: 283
Lid geworden op: 01-06-2009 15:46

Bericht door Rebelious » 13-09-2009 00:39

Ik zou hoger hebben gegeven, omdat films waarin het om romantische comedies gaat altijd wel cliche is:) Daar gaat het meer om de humor, niet om de verhaallijn.

Hij was inderdaad zeer grappig, en absoluut de moeite waard. Ik zou hem persoonlijk als dvd willen - al is het waar dat hij waarschijnlijk in de bios beter is, is het wel een typische film die je gezellig met je vriendinnen kunt kijken terwijl je je nagels lakt en bij praat over alles wat er speelt in je leven xP
Everyone talks about rock these days; the problem is they forget about the roll.

Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Bericht door Astarte » 13-09-2009 12:24

aangezien ik bijna nooit me nagels lak (brr) en wann ik een film kijk me volle aandacht erbij wil hebben kan ik me niet helemaal verplaatsen in dat laatste xD Neem wel films in de zeik
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 13-09-2009 12:31

naar welke film gaan wij?? als je naar DB komt... oei, nou moet ik nog aan me moeder vertellen dat we naar de film gaan xD
ik zeg wel gewoon dat ik met Isabelle naar de film ga en als ze dan vraagt wie het is zeg ik dat jij het bent xD
If you can dream it, you can do it!

Astarte
Elf
Berichten: 7118
Lid geworden op: 01-06-2009 15:28

Bericht door Astarte » 13-09-2009 12:35

haha oke xd

ik ga ff op internet looken
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could
not hear the music.

Athena
Magiër
Berichten: 5749
Lid geworden op: 01-06-2009 17:32

Bericht door Athena » 21-05-2010 20:06

Ik heb hem gezien. Hij was wel leuk.
If you can dream it, you can do it!

Plaats reactie